Vytlačte z minima maximum! Alebo ako chutí úspech správne zvolenej reklamy pre váš biznis

Spotrebitelia sú zvedaví a náročnejší ako kedykoľvek predtým. V dnešnej dobe, kedy sme pohltení informáciami a náš čas je vzácny, svoju pozornosť venujeme netradičným reklamám, ktoré nám udrú na očí temer okamžite. Kreativita je naša obľúbená farba, a preto našim klientom dokážeme byť nápomocní aj v tejto oblasti.

Podnikatelia majú viac možností ako inokedy, pokiaľ ide o reklamu. Môžete inzerovať na sociálnych sieťach, používať vyhľadávače, alebo dokonca využiť váš reklamný rozpočet na obľúbených influencerov. Ak chcete nájsť rovnováhu v každej sfére, nasledujúce tipy vás zasvätia hlbšie do sveta novodobej reklamy.

Využite vonkajšie reklamy, ktoré sú hodné sociálnych médií

Dokonca aj klasické formy reklamy, ako sú billboardy a vonkajšie značenie sú ovplyvnené online svetom. Ak môžete vytvoriť reklamy, ktoré sú zrelé pre zdieľanie online, môžete výrazne zvýšiť váš dosah.

Zabudnite na stereotyp

Nedávny výskum ukázal, že hoci značky si nemyslím, že sú vykresľuje stereotypy v reklamách, mnohí spotrebitelia nesúhlasí. V tomto marketingovom pozemku post, Amy Gesenhues ponory do údajov a skúma, náš tip: vytvárajte reklamy, ktoré neobsahujú potenciálne škodlivé rodové stereotypy.

Nepodceňujte silu fotografií

Minulý rok Google pridal možnosť zahrnúť fotografie do miestnych služieb reklamy. Ak ste poskytovateľom služieb, je dôležité využiť maximálny potenciál fotografií a obrázkov. Alfa omegou je spolupracovať s grafickým dizajnérom, ktorý pozná a ovláda normy a rád využíva kreatívne postupy.

Získanie viac zákazníkov pomocou Facebook reklamy

Ak používate Facebook reklamu pomáhate pestovať vaše podnikanie, no určite vás zaujíma, ako zlepšiť vaše výsledky. Najčastejším problémom býva nesprávne zacielenie kampane, grafika neprispôsobená Facebooku, prípadne ignorovanie nových noriem. Nebojte sa testovať umiestnenie svojich reklám a nezabúdajte po spustení reklamy kontrolovať jej efektivitu. Buďte otvorení novinkám a prispôsobujte sa zmenám.

Preskúmajte možnosti affiliate marketingu

Affiliate marketing je koncept, ktorý je podobný on-line reklame, ale s niekoľkými kľúčovými rozdielmi. Ak máte záujem o skúmanie tejto témy pre svoj vlastný biznis, vedzte, že sa jedná o spôsob predaja produktov a služieb s využitím ďalšieho sprostredkovateľa.

Zistite, prečo vaša online reklama nefunguje

Je dôležité neustále sledovať výsledky svojich online marketingových kampaní. Ak ste nenašli úspech, ktorý ste hľadali, budete musieť nájsť dôvody. Či už ide o nevhodne zvolené kľúčové slová, nesprávne zacielenie či stratégia, každá kampaň si vyžaduje report.

Čo robiť, keď vaša marketingová kampaň zlyhá

Nie všetky marketingové alebo reklamné kampane môžu splniť vaše predstavy. Netreba hneď vešať hlavu, ak neprinesú želané výsledky. Majte vždy záložné plány a nebojte sa osloviť odborníkov, aby ste sa mohli naučiť dôležité lekcie pre zlepšenie vášho podnikania do budúcnosti. na mieste, takže môžete efektívne Pivot alebo naučiť dôležité lekcie pre zlepšenie vášho podnikania do budúcnosti.

Makro a mikro influenceri

Influencer marketing je dnes jednou z najpopulárnejších foriem reklamy pre malé a stredné podniky. Pri použití tejto taktiky môžete pracovať s vplyvmi rôznych formátov. Čo máme na mysli? Nebojte sa spolupracovať s ľuďmi, ktorí majú masívny vplyv na ľudí, rovnako tiež s tými, ktorých vplyv je cielenejší.

Naučte sa všetko o LinkedIn reklame

LinkedIn na Slovensku možno nepatrí medzi byť najpopulárnejšie online platformy, ale ak máte zmysel pre B2B podnikanie, mali by ste si byť aspoň vedomí tejto možnosti. Dnes je dostupný i kompletný sprievodca LinkedIn reklamy, takže môžete sa vydať naprieč možnostiam a vybrať tie, ktoré sú vhodné pre vaše podnikanie.